Norris kis különbséggel megelőzte Piastrit a brazíliai edzés során.


Max Verstappen, valamint a Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Lewis Hamilton, valójában nem hajtották végre a kvalifikációs szimulációkat, ami megmagyarázza a hátrányukat. Verstappen lágy gumikon indult a pályán, de nem tudta befejezni a teljes gyors kört, míg Leclerc és Hamilton az edzés során mindvégig egyetlen szett kemény slick gumival dolgoztak. Hamiltonnak a 11-es kanyarban egy nagy sebességű megpördüléssel zárult az edzés, de a Ferrari számára szerencsére elkerülte a falat.

Ugyanez nem mondható el Cunoda Jukiról, aki már az edzés elején megpördült az ötös kanyarhoz vezető szakaszon. A japán pilóta elvesztette uralmát Red Bullja felett, miután túl agresszíven hajtott rá a kerékvetőre a négyes kanyar kijáratánál, és a megpördülés után hozzáért a falhoz. Kezdetben úgy tűnt, Cunoda csak egy törött első szárnnyal úszta meg, de miután visszatért a boxba, több mint 30 percig ott maradt, mielőtt visszatért volna a pályára.

Related posts