Így álmodja meg a Honda a nagymotoros stílust: egyesítve a dinamikus formákat és a technológiai újításokat, hogy a motorozás élménye igazán felejthetetlen legyen. A tervezés során a precíz részletek és az aerodinamikai hatékonyság találkozik, hogy a sofőr

Bevallom őszintén, adott néhány hosszabb lélegzetvételnyi gondolkodási időt, hogy mi is az az Alapjárat-leállító Rendszer, de aztán gyorsan meglett, egyszerűen a tök alap start-stop rendszert becézi így a Honda. Sebaj! Most már tudjuk, hogy került ilyen 2026-os CB125F-re. Na meg azt is, hogy a Hondánál így képzelik a "nagymotoros megjelenést" ugyanis nem vicc, ezzel a címmel küldték ki a sajtóközlit. Tehát íme a nagymotoros megjelenés, szobabiciklinek se' túl vaskos kerekekkel, esetlen élekkel, pilicka villákkal és olyan hátsó rugóstagokkal, amiknek szinte érzem a nem jó értelemben vett délkelet-ázsiai rizsszagát.
A megjelenés amúgy tényleg változott. A tank is szélesebb lett, a faridom is robosztusabb - oké, csak azért használom ezt a szót, mert így sokkal viccesebb - sőt, még a fejidom is a korábbinál terebélyesebb méreteket öltött, így mintegy ráerősítve a kissé groteszk, keskeny altesten egyensúlyozó gombasziluettre.
Természetesen, az új kijelző és az USB-C port már önmagában is figyelemfelkeltő újítások, és a Honda sajtóközleménye szerint ez a prémium szint emelésének kulcsa - hát nem ironikus? Ezen kívül érdemes megemlíteni, hogy a hátsó fékrendszer még mindig a régi, klasszikus dobfékes megoldás, ami kicsit visszahúzza az egész modernizált élményt.